کمردرد در نارسایی کلیه: علل و درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درد شدید از درد پشت اغلب تحت تاثیر قرار زندگی کاری عادی از بیماران. کمر درد یک علامت معمولی از نارسایی کلیه است، به طوری که بسیاری از بیماران درد پشت اغلب بپرسید چه اشتباه با کلیه است. در اینجا خواهد شد کلیه می شود شکست و درمان کمر درد معرفی.

علت کمر درد در نارسایی کلیه:

در واقع، همه بیماران مبتلا به نارسایی کلیه رنج می برند کمر درد، در عین حال، همه درد پشت مربوط به بیماری کلیوی. کبودی Psoas، رگ به رگ شدن، داشتن یک درد سرد و پس از آن در تمام رو به عقب. برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی زمانی که با کلیه یا عفونت نشت کلیه باکتریایی به دلیل التهاب و تورم، و جریان خون همراه است مسدود ادرار. هنگامی که فشار از کلیه، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه از درد پشت رنج می برند.

درمان کمر درد در نارسایی کلیه.

هنگامی که بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی از کمر درد رنج می برند، بهتر است شما به یک چک روشن برای درمان علامتی. اگر کمر درد است که در واقع به نارسایی کلیه، بیماران باید همه چیز را برای جلوگیری از آسیب کلیوی و کلیه توابع معکوس را امتحان کنید. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان خاص در بیمارستان ما است، پزشکی خارجی است اعمال اطراف منطقه کلیه و مواد تشکیل دهنده فعال از کلیه می تواند کار بر روی:

1. گسترش عروق خونی: عروق خون به نفع فرسوده به ترویج گردش خون، ارسال انسداد جریان خون و کلیه نشت.

2. ضد التهابی: مواد تشکیل دهنده فعال از مواد مخدر می تواند کمپلکسهای ایمنی در کلیه روشن، مسدود کردن جاده عفونت باکتریایی.

3. مرمت و بازسازی سلول های کلیه مجروح: دارو نیز شامل تغذیه غنی است که می تواند کمک به ترمیم سلول های کلیه مجروح، معکوس عملکرد کلیه.

با این حال، بیماران کمردرد می توانید آن را آسان می گیرد و دارای یک چک به روشن شدن علت داشتن یک درمان خاص. برای کمر درد ناشی از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، توجه بیشتر به وضعیت جسمی خود را. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نارسایی کلیه، شما می توانید پزشکان آنلاین ما تماس بگیرید، ما را ترک پیام ها و یا ایمیل به kidney-treatment@hotmail.com ما در مدت 24 ساعت پاسخ دهید.

http://enfermedad-renal.com/insuficiencia-renal/1963.html





:: برچسب‌ها: نارسایی مزمن کلیه، علل نارسایی مزمن کلیوی و درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 514
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: